2012-02-09

Bloggen 1 månad!

Idag är det bloggens 1 månadsdag. Inte så speciellt kanske, men för mig känns det roligt. Har haft många fler besökare än jag hade kunnat hoppas på. Över 1000 besök. Det är ju iallafall en bra början, om man själv får tycka till lite ;).

Recept har jag laddat upp med, har ju köpt en massa muffins och cupcake receptböcker. Har lite svårt för att gå in i en affär utan att kolla om de har något i den genren, och sedan att inte köpa nåt ;).

Finns en liten annan i huset som också tycker om böckerna :)

Det har varit så jätteroligt att baka och pyssla med olika bakverk och bloggen. Nu väntar jag ivrigt på att jag kan få börja göra fler tårtor till mina vänner och familj. Hittills har det blivit två täckta tårtor, och om en vecka blir det nr. 3. Så vi får hoppas att den lyckas så kanske lägger jag upp lite bilder på den. Har laddat upp med en massa steg-för-steg trix på några bloggar så vi får se vad det blir av det hela. 

Snart öppnar också en ny kategori - Whoopie Pies :)

Happy baking everyone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar